Ostoskorin sisältö0  tuotetta - Yhteensä 0.00 €

Toimitusehdot

Normaalit tilaus ja toimitusehdot :
Verkkokaupasta tilaaminen
Hinnat sisältävät alv:n.


Tilaaminen
  1. Alle 18-vuotiailla on oltava huoltajan lupa tilaamiseen.
  2. Toimitusaika 3-10 pv. maksutavasta riippuen, koskee ennakkomaksua. Arkisin 24h.
  3. Kaikkiin toimituksiin lisäämme toimitusmaksun 8,90€. (posti- sekä käsittelykulut). Ulkomaan toimituksiin lisätään todelliset voimassa olevat postitus- sekä muut mahdolliset lisäkulut. Ulkomaan tilaukset tulee tehdä osoitteeseen info@bellissima.fi
  4. Pakettia säilytetään postissa saapumisviikon lisäksi kaksi täyttä kalenteriviikkoa, jonka jälkeen lähetys palautuu meille. Pidätämme oikeuden veloittaa lunastamattomista paketeista aiheutuneet kustannukset asiakkaalta. Näillä kuluilla tarkoitetaan toimitusta, pakkausta, kuljetusta, palautuksen kuljetusta.
  5. Tilaajan tiedot säilytämme asiakasrekisterissämme. Emme luovuta asiakkaan tietoja kolmansille osapuolille.

Maksutavat
Ennakkomaksu: tilaus maksetaan tilisiirtona. Kun suoritus saapunut, normaalisti 2-3 arkipäivän kuluessa, laitamme kengät toimitukseen, lisäämme summaan toimitusmaksun 8,90€.
Suomen Verkkomaksut: Maksat tilauksen Suomen Verkkomaksujen välityksellä, verkkomaksuna tai luottokortilla.

Vaihto & palautus
  • Tilaamillasi tuotteilla on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus.
  • Asiakaspalautuksissa on oltava sille kuuluvat asianmukaiset tiedot.
  • Postiennakkona lähetettyä palautusta emme lunasta.
  • Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alkuperäispakkauksessaan jälleenmyyntikelpoisia.
  • Huom! Tarkista, ettei tuotteissa ole esim. lemmikin karvoja tai muita epäpuhtauksia.
  • Ostaja vastaa palauttamisesta aiheutuneista kuluista, kuten postikuluista.Mikäli kengät vaihdetaan toiseen kokoon tai malliin, maksaa Bellissima postikulut.
  • Osoite palautuksia varten: Bellissima / Girasole Oy, Helsinginkatu 34 B 9, 00530 Helsinki
  • Kirjaa palautukseen mukaan puhelinnumero 0400 956 786, niin saamme saapumisilmoituksen postista nopeammin.

Vaihdoissa ja palautuksissa liitä lähetyksen mukaan selvitys asiakaspalautuksesta.
Muista liittää mukaan myös yhteystietosi ja tilinumerosi.
Palautamme rahat tilillesi heti, kun olemme saaneet palauttamasi tuotteen takaisin sekä tarkistaneet tuotepalautuksen.
Vaadi postista palautuskuitti todisteeksi palautuksestasi ja säilytä se.
Kadonnutta pakettia ei korvata ilman kyseistä kuittia.